Click-Clock :)



i'm 0 (zero)


Heyy all :( , hmm . oke . harituh aku betol2 zeroooo . why ? hah , niyh nk cite lah niyh . hmm -,- harituh kitorg gado . gileeee gado nye . smue psl BETINE yg peragai mcm good good tuh . know what ? smlm aku on fb die (bf aku) aku bukak inbox die . boleh plak aku tengok BETINE tuh gatal lyn lebih . eeeeee , geram gile tau tak ? menyirap , meluat , mengamuk sgale me ad lah time tuh . sakit gilee hati aku . kalau aku dpt BETINE tuh mmg aku tunjal2 muke die , aku tonyoh muke die ngan katak idop , aku cincang2 bijik mate die . bodo tau tak . eeeeee ! dah lepas gado2 tuh , kitorg break :'( mmg dah tak pikir ap dah mase tuh . ego aku pon dah smpai . aku redho jelaaa . aku ckp cm niyh kat die "dah kalau tuh yg you nak , i tak boleh larang . suatu hari nnt you akan menyesal and teros crik i " huhuhu , kalau ego dtg mmg mcm tuh lah kan ? haha . then die ckp " oke , kite tengok sape crik sape " then aku ckp lah "tengok jela , kecoh plak " hahahahaha . jahat kan ? dah kalau aku sakit hati mmg mc tuh lah .

after few minit , ad plak malaon mane ntah mcj aku mcm haram jadah . konon nye nak back up mmber die(BETINE tdi tuh) last2 , die yg mntak maaf , hahahahaha . ingat aku suke2 hati je ke nk maki2 mmber kau tuh haaa ? sah bodoh . die dah malu kan , boleh buad2 mcm nk bkenalan ngan aku . weyyy . boleh bla lah . taktik lame kau gune . hahaha . lepas tuh kan weyy . bf aku text aku . tetibe tnye aku "syg b tak ?" hahahahahahaha , start tuh aku dah gelak2 . kan dah ckp . die yg crik aku . hahahaha . no wander lah aku nak risau kan ? hahahaha .

mlm tuh break and mlm tuh jugak lah ktorg still balik . sygg weyyy . huhu . time tuh ego aku ad lg . so aku mcm blagak sikit lah . die yg thegeh2 huhu . time mcj tuh aku ckp2 lah sikit kan psl die . cehhhh ! die nak bangge pulok . haeishhh , rugi aku je ckp psl die . hahahaha . start dri mlm tuh smpai lah smlm ktorg tak gadoh dah . happy gilaa rase nyee :D die pon aku rase dah brubah sikit . nak lah solat jugak drpd dulu lnsong tak solat . bagos lah kan ? heeee xD lpas niyh tanak gado2 lg dah . tolak tepi lah fighting2 tuh smue . penat , frust , tension , fed-up mcm2 lg lah . heishhhh . pening pale aku pikir :D lastly it's settle with discustion :) B , i love okey :) oke lah . nk mndy dah . hahaha , bubbye :) enjoy reading .

ADIOS

SALAM MASHIMAROO :D