Click-Clock :)



Penjelmaan . Whopppp ! *seram sikit .

Kay , Hye all ;) huaaaa , bosan gile hari niyh ! sumpah tak tipu #orgtakkesah pon . HAHA , kayy . hari niyh aku tak penat n aku saje buad2 penat . haha . satu hari niyh aku mandi skali je . haaa , niyh lah cara2 nak kurang kan penggunaan air . TAKE NOTE OKEY ! haha , aku mandi sekali tuh pon dlm pukul 5-6 lebih . mcm tuh lah . haha , okey skarang korg boleh kate aku niyh pemalas . cepat ! haha .

Whopppppp whoppppp ! haaaa , nak masok seram dah . sikit je lagi , sikit je lagi . haha :)) tadaaaa . takot tak ? okey #mcmbodoje . haha .

hari niyh smue nye menjelma . i means , smue nye terjadi :') bkn seram lah weyy , apela . takyah lah exited sngat . kene tipu je . haha :)) hari niyh bosan sangat sangat sangat and ter-sangat bosan . tak tau buad ap dah . buad tuh tak kene , buad niyh tak kene . yang kene , just langgar pintu . haaa , tuh kene lah . memey molek doh . huuuuu :{

Hari niyh duduk rumah mcm pelangok ! yg lain keluar suke-2 . bosan lah sial ! tinggal aku ngan abh je kat umah . sian tau tak :'( mak kluar ngan makcik smue tuh . aku nak ikot mak tak kasi . eeeee , nak nangis je rase . apekan daya , aku online jela lelame even bosan tahap khinzir kembar gigi jongang --' eeeee , geram nye rase . nak je lumat2 lubang hidung die . HAHA , oke lah . dsbb kan kat tempat aku niyh banyak nyamuk bwk bekalan lalu lalang , singgah kat kulit aku . memey sedak boh ! aku out dlu laaaa , nothing intersting lah this post . BOSAN ! kbye ;')

ADIOS

SALAM MASHIMAROO :)

i'll miss you Azahar ;'( daaa