Click-Clock :)



Let's INTRO ;)

I'm is ME . what i'm doing is my rutin ;)

Heyy Awesome Reader ;) ilapchuuuuuu . Muah ! haha #tetibagilataktaupehal .
Haaaa , this post just for share . sukesuke like that lah . haha ,
So , sape2 yg tak kenal aku and nak kenal aku lebih lg . Meh lah bace sini !

Kayy , first off all , my name Wan Nooraziean BT Wan Harun . remember that okey !
Korang boleh panggil aku Yan or Mashimaroo ;) haha #janganbanyaktanye .
aku tak suke kalau org salah eja name aku . mmg pantang datok nenek moyang aku kalau slh sikit pon -,-
Jyeahhh ! i know that lah , name aku tak sedap macam kau . tpi kau ad ke name mcm aku ? cehhhh , stakat name kau berpuluh2 ribu ad yang same . name aku sikit je . Ngeeee xD *batak
Then , age aku Fifteen bkn fifty okeyyyyy ! fuck that fifty .
I'm born on 14/1/1996 ;) weyy , fav coloure aku merah&kuning tau ! jangan lupe bagi present smue merah&kuning ye ? haha
Im just staying at Klang , Selangorian in Malaysian ;D hikhok . #pekansaje .
p/s : sape2 yang stay KL *konon* tuh takyah bangge . tmpat tuh pon dulu hutan ;D

Back to story . haha , aku suke ketawe ;) tak caye ? pegi lah tanye member2 aku semua .
haha , aku tak suke lah moody depan member and even aku sedih mane pon mesti kene senyum depan member ;) takde alasan sakit hati , bengang and so on .
aku jugak suke buad org ketawa ;) haaaa , tak caye jugak ? tanye lah mmber aku lagi . haha ,
kalau ktorg berkumpul 1 groupe , mcm2 aksi keluar . dah kalau gelak kompom tak boleh berenti -.-' HAHA .
Aku ad 4 orang sibling ;) #termasukaku .
and , aku yang the forth ;) haha , yes! aku Bongsu and yes! aku manje ;)
aku manje dengan semua orang . kalau aku TERlebih manje nnt aku jadi sentap :| manje bukan gedik okeyy ! 
The most important things , aku tak suke kalau orang buad2 baik depan aku . tak suke honestly je ;) 
Hypokrit . HUH ! niyh lagi lah aku tak suke , depan lain blakang lain . menyampah kot . takde pendirian --'

Heyyy . this is also important things that you must know !
Aku niyh ganas tau . aku suke ckp ap yg aku nak . so , korg kene sabar dengan aku . ap yg aku buad untuk diri aku , tak suke boleh berambos ;) aku tak suke series yeeeee . so , jangan nak suruh aku series . HAHA . then , kalau aku tak suke . plssss ! jangan nak memakse . i know what ever i do is for my best ! 
Okey . Then , aku ad cite-2 jugak ;) 
Heeehaaaa , aku nak jadi CIKGU ! aku suke jadi CIKGU
-Okey , korang boleh gelak kan aku puas2 dah-
Haha . mesti klakar kan korg dengar aku nk jadi ckgu . yelaaaa . skarang pon aku bodoh , takkan aku boleh jadi ckgu kot . betambah bodoh lah student tuh nnt kan ? 
Ehh Hello ! bodo bkn penghalang lah bhai . bodo jugak bkn berpanjangan ;) so , kene berubah lah kan . okey ;) I know that .
Haaaa , lg 1 paling penting dlm idop skarang niyh , aku dah penat ;) nak tido boleh ? haha , oke lah . tuh je yang aku boleh bg tau . nak lebih2 tanye erk ? kalau nak tanye dekat sini pon boleh 
|
|
V
Facebook : Wan Nooraziean / Wan Nooraziean II
............
Kalau nak twitt twitt , carik burung dlm Blog aku niyh . then klik kat burung tuh ;) ap lagi , follow lah ! HAHA .
Okey . penat dah ! Bubbye ;) thanks bace blog yg macam harem niyh ;P


ADIOS

SALAM MASHIMAROO ;)